var på stan ikväll

hejsan Alla.
Idag efter skolan gick jag o fika med jennifer o mathilda, sjuuuukt kul som vanligt. Köpte knäskydd och 2 t-shirtar. Sen ikväll åkte jag in till stan för att KRONPRINSSESAN VIKTORIA skulle vara dääär. Och det var proppaat med folk så jag fick inget bra kort alls. Ganska tråkit, efter som det var ingen vanlig person. Aja, sen dansade ju jennifer Hon var sjuuukt duktig och då menar jag duktig! Sen ska ja fixa ny header också. Har tröttttant på den. Jag var iaf med, ida, ella,jennifer,isak,oscar, och edvin på det där aa ja så jag ahr inte så mycket mer o säga, förutom att ha en bra kväll alla. ♥

bjuder på en liten konstig bild på mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0