förlåtförlåtförlåt igen..

jag ber så mycket om ursäkt för så dåligt bloggande, men igår var jag ju med ella på dagen, sen på kvällen for jag jennifer ida bea o ella på Hullsta det var Musik direkt där! och man fick inte knäppa med blixt så jag fick inte så bra bilder, men några bra fick jag. Så jag tänkte lägga upp dom. Sen idag sluta vi 5 i 3, sen ikväll så är det fotboll. Ha en skön kväll alla kram!


Det här är en tjej som sjöng en egen låt. Riktigt bra bild fick jag till. jag lägger tyvärr bara upp på dom som jag fick bra bilder på. Men det fanns jätte många andra bra där också, Men hon på bilden var en favorit!

 bästa tjejorna dååå!

Kommentarer
Postat av: amanda heino

awww<3

2011-02-15 @ 17:44:32
Postat av: Anonym

awww<3 tack så jätte mkt ! :D

2011-02-15 @ 17:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0