dålig bloggning...

förlåt för så dålig bloggning, men jaghar haft så mycket annat att göra!
igår då var jag i birsta, köpte mycket kläder, jag ska lägga upp vad jag köpte.
Sen idag var jag med bea, skti kul som vanligt. Hon är helt bäst.
Jag har inget mer att säga just nu, förutom att jag kanske bara ska skaffa en fotoblogg funderar på det. Att bara blogga om bilder? hum...
ja här kommer lite bilder!

Munktröja: bikbok 99:-

---------------------------------------------------------------------------------------------
Munkjacka: HM vet inte priset o: ..
--------------------------------------------------------------------------------------

Tunika: Hm 150:- tror jag :o
-----------------------------------------------------------------------------------
stickad tröja: Vero moda 120:- ungefär.
------------------------------------------------------------------------------

det var allt, ha en bra kväll alla nu ska jag fortsätta se på familjen annorlunda.

Kommentarer
Postat av: bea

fiiiiiiiiiiiint <3333

2011-02-21 @ 22:09:23
URL: http://beatricenorleen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0